.

Scarface Autentične 35 mm filmske ćelije Special Edition Minicell prikaz

HRK 3.00

Dostupnost
Proizvod je dostupan

7 x 5 Crni okvir s leđima Easel za trenutni prikaz. Sadrži pravi isječak 35 mm filma iz filma. Potpisana potvrda o autentičnosti. Clear akril omogućava svjetlu da naglašava isječak filma. Visoko kolekcionarstvo, službeno licencirano, posebno izdanje. 7 x 5 Crni okvir s leđima Easel za trenutni prikaz. Sadrži pravi isječak 35 mm filma iz filma. Potpisana potvrda o autentičnosti. Clear akril omogućava svjetlu da naglašava isječak filma. Visoko kolekcionarstvo, službeno licencirano, posebno izdanje. Priča o Brianu de Palmi usredotočena je na kubanskog imigranta (Al Pacino) koji postaje šef kartela droge u Miamiju. Pacino glumi Tonyja Montana, niske perilice posuđa s velikim ambicijama. On se uzdiže kroz redove, na kraju postaje bogat i snažan, ali njegova paranoja koja je punjena kokainom i druge nesretne osobine ličnosti dovode do njegovog poništavanja. Uvijek govorim istinu. Čak i kad lažem.Starringal Pacino, Steven Bauer, Michelle Pfeiffer, Mary Elizabeth Mastrantonio, Robert Loggia, a svaka je službeno licencirana prezentacija Filmcells pažljivo s velikom pažnjom do savršenstva i detalja. Prezentacije su dvostruko matirane, stavljene u kvalitetan okvir i sadrže jasan prednji i stražnji dio koji omogućava prirodno svjetlo da poboljšava okvire filma. Svaki komad filma ručno je izrezan s koluta kako bi vam pružio najbolje moguće scene. Filmska traka prikazana na gornjoj slici samo je primjer filmskih stanica koje možete primiti jer je svaka prezentacija ručno izrezana i sastavljena iz filmskih koluta. Pojedinačni rezovi stanica varirat će od komada do komada. Ove značajke dodaju jedinstvenu i izuzetnu kolekciju koja izgleda sjajno u bilo kojoj sobi.

Deklarirane specifikacije